[Fanda] problem s postou na Nextre

Měchura Milan miechura na unss.sk
Sobota Únor 27 23:59:01 CET 2010

Zdravím,

s problémom neporadím, ale mám tiež jednu používanú schránku na nextre a
mimo prípadu, keď sa mi tam počas dovolenky nahromadilo vďaka "pavlači"
niekoľko stoviek mailov a sťahovanie pošty sa zaseklo, si skutočne nepamätám
na ďalší prípad zaseknutia sťahovania. Tak neviem, či mám šťastie alebo je
to vo Vašom prípade len ojedinelý problém.

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 27, 2010 10:24 PM
Subject: [Fanda] problem s postou na Nextre

Ahoj Fandovia!
Zase sa mi zaseklo stahovanie mailov so servera na Nextre. Ked som však
vymazal dva maily cez web rozhranie pošta sa dá znova stiahnuť aj odoslať
bez problému...
Táto situácia sa opakuje zhruba raz za mesiac.
Netušíte niekto kde by mohol byť problém?
V počítači asi problém nebude ale s providerom nie je žiadna konštruktívna
debata.

Dakujem.
Peter

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 4901
(20100227) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk