[Fanda] Mate nekdo zkusenosti z novim antivirem od Microsoftu?

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Sobota Únor 27 13:04:52 CET 2010

Zdravím,

Jestli máte na mysli Microsoft Security essential, tak tento program je
skutečně nenáročný, dokonce se nebrání tomu, aby z něj uživatel vyšel
kombinací kláves - Alt+F4.

Některé programy však tuto kombinaci nepodporují.

Mám notebook značky HP a - číslo si žel nepamatuji, myslím, že 310, ale mohu
se mýlit.

Jarek

----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 21, 2010 12:33 PM
Subject: Re: [Fanda] Mate nekdo zkusenosti z novim antivirem od Microsoftu?

Ahoj,
ako som už písal asi pred mesiacom, MSSE mám nainštalovaný na dvoch
počítačoch. Jedným z nich je netbook od Asusu, tam sa trochu jeho systémové
nároky prejavujú, ale na stolnom PC ani neviem, že je antivir nainštalovaný.
Ohľadne bezpečnosti neviem, žije si svojim životom a chráni. Zaťiaľ nič
nehlásil, takže nemôžem referovať o tom, koľko votrelcov odchytil.
V testoch, ktoré boli uverejnené ale obsadil všade predné miesta, neni dôvod
vopred odsudzovať, narozdiel od niektorých občas sa tu prejavujúcích sa
rádoby odborníkov, ktorí si ani nevedia zapamätať názov firmy netrpím
animozitou voči tej, či onej firme, takže by som si ani bez odskúšania
nedovolil odsudzovať. Ten antivir neni pôvodom od Microsoftu,mám dojem že
kúpil jednu menšiu softwarovú firmu a MSEE len trochu obmenil k svojmu
obrazu.
Rozhranie je poskromnejšie, - nemá desiatky, či stovky možností nastavenia -
ale funkčný je. Cs.