[Fanda] win seven

estrellacz estrellacz na gmail.com
Sobota Únor 27 10:18:04 CET 2010

Zdravím, abych si usnadnila život s přenosem dat a programů z notebooku, který má xp do notebooku, který bude mít win seven, dám příklad... Skopíruji si ze složky program files složku s programem skype a ze složky data aplikací složku skype s nastaveními, abych se vyhnula nastavování uživ. údajů, kam mam ve win seven tyto dvě složky skopírovat tak, aby mi pak skype fungoval tak jak chci já, tedy, je-li taková věc možná, tedy, že ho spustím a už by se mi spustil s mým účtem a přímo mne přihlásil, za rady všem děkuji.
Petra Lásková

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4899 (20100226) __________

http://www.eset.cz