[Fanda] Test stability systemu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Únor 26 22:57:00 CET 2010

Ahoj,
sám jsem BOINC používal, kdysi i na SETI na Home, což je právě onen
projekt, o němž mluví Peter.
S BOINCem můžete ale zpracovávat mnoho užitečnějších a přínosnějších
projektů, např. hledat léky na rakovinu, AIDS a pod., pro ty, kdo
vládnou angličtinou třeba více informací zde:
http://www.worldcommunitygrid.org
sám jsem v některých projektech byl zapojen a konkrétně mé PC to nijak
výrazně nezpomalovalo, ale je samozřejmě nutné brát na zřetel vyšší účty
za spotřebovanou elektřinu, to byl důvod, proč jsem se po reinstalaci
systému znovu nezapojil, trávím u PC spousty hodin denně a poměrně velký
nedoplatek mi přišel už vloni a to jsem se tehdy na BOINCu se současným
silnějším strojem podílel teprve chvíli; na webu sice píší, že spotřeba
není nijak enormní, v programu se dá i nastavit, kolik procent procesoru
má být vytíženo, ale i tak.
Pro informace a články v češtině stačí Googlu podstrčit něco jako
projekty BOINC či tak podobně, nic složitého.
Martin.