[Fanda] Spotřeba interní vifi karty

Pátek Únor 26 12:52:52 CET 2010

> No právě, že zjišťuji, že ty interní vifi karty nemají zase tak dobré
> příjmové vlastnosti,

Pavle, já si osobně myslím, že interní wifi karty fungují přesně podle
konceptu wifi, čili zajistí spolehlivé připojení v rámci jednoho bytu
či jednoho kancelářského patra, řádově tedy na deset dvacet metrů. Na
toto jsou IMHO stavěny a pokud čekáš/požaduješ více, pohybuješ se holt
na tenkém ledě, někdy přejdeš a jindy se proboříš... :-)

> Teď jsem tu testoval externí adaptér a byl jsem překvapen, že rychlost
> internetu byla rázem i třikrát vyšší než na interní kartu.

Zkus možná pro orientaci napsat konkrétní rychlosti (připojení přes
interní / externí kartu), příčin tam podle mne může být více. Externí
karta třeba může jako výchozí používat jiný kanál (méně zarušený),
někdy může pomoci natočení antény na routeru/AP či natočení notebooku,
u mne doma třeba nedávno stačilo pouze změnit protokol, variant je
opravdu hodně...

Ahoj

Michal