[Fanda] Deset užitečných open source programů

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Pátek Únor 26 08:33:28 CET 2010

Také jsem zkoušel ten audio editor, hlas mi říkal stromový seznam
nějakých efektů, ale když jsem je potvrdil enterem, nebo mezerou, tak
to nereagovalo. Zvuk jsem v programu přehrál, ale jinak nic víc.
(25/02/2010 22:07)