[Fanda] zvláštní problém při bootování z CD

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Únor 25 20:33:58 CET 2010

Ahoj!
To si ešte dopadol doobre. Ked som skúšal jednu distribúciu Linuxu, ktorá
mala byť ozvučená už pri štarte, neviem čo sa stalo, ale zvuk nešiel. Po
reštarte som zistil, že mám odstrelenú partition.
Od toho momentu už takéto experimenty nerobím.

Peter

----- Original Message -----
From: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 25, 2010 5:01 PM
Subject: [Fanda] zvláštní problém při bootování z CD

Dobrý den, někdy bootuju systém Linux z CD a na notebooku se mi stalo,
že po nabootování z CD nešel zvuk. Když pak jsem poté nabootoval do
systému Windows s hardisku, zjistil jsem, že zvuk také nešel. Z
neznámých důvodů byla zaškrtnutá položka ztlumit vše v ovládání
hlasitosti. Pokud jí odškrtnu a restartuju počítač, tak zas vše
funguje v pořádku do té doby, než znovu nabootuju z CD. Věděl by někdo
co může způsobovat ztlumení zvuku? Děkuji Jiří Holzinger

http://www.eset.sk