[Fanda] Addavare

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 25 13:34:53 CET 2010

Dobrý den,

http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Právě jsem ho zkusil s NVDA, až na malé nedostatky se z klávesnice
ovládá dobře, po rychlém skenu a případném odstranění škodlivých kódů
se otevře txt log soubor. Tento nástroj bude pro nás asi zatím z těch
nejlepších, Spyware Doctor i Spyware Hunter neumí infekce odstranit
bez zakoupení, tento nástroj - MalwareBytes Anti-Malware to umí.
Placená verze má navíc Realtime Protection, ale proč kupovat, když
totéž umí Spybot. Takže řešením bude krom antiviru Spybot a tento
program, kde budeme databázi aktualizovat ručně. Díky Peterovi za
námět.

Mirek