[Fanda] Už jse někdo musel řešit odmítnutí elektronicky podepsaného dokumentu úřadem?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 25 11:56:40 CET 2010

Jo, to všechno vím, až na to, že elektronicky podepsat musíš i ten pdf
dokument, ne jen ten mail. A i tak mi úřednice řekla, že s tím má
potíže. Asi by potřebovala taky školení. Podepisování v Adobe Readeru
mi nefunguje. ať nastavuji a dělám co dělám, pod položkou v menu
Podepsat funkce Podepsat dokument, Umístit podpis a Použít ruční
pospis nefunguji, položky nejsou vysvícené a nevím proč. Prostě, jako
by tam nebyly. Certifikát mám nastavený správně, propojení též, vše je
platné, podepsat pdf se mi daří programem FreePDFSign.

A další věc, kterou nevím je, jak je to s dokunemty třetích stran. Tak
třeba nález od lékaře, kde je jeho podpis a razítko. KDyž ho oskenuji
a dám do jpg, který vložím jako tělo dopisu, který podepíšu, tak jsou
podmínky zákona splněny, až na to, že u nás opět budou dělat obstrukce
a třeba měsíc a půl se ti neozvou a když tam tedy zavoláš, tak se
dozvíš, že všechno musíš podat znova a s dnešním datem. Proto jsem už
naštvaný, co si to dovolují, k čemu si ten QCA platím? Mirek