[Fanda] Už jse někdo musel řešit odmítnutí elektronicky podepsaného dokumentu úřadem?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Únor 25 04:21:25 CET 2010

Ahoj, toto se uz davno probira na konferenci Nepodpis v projektu
Braillcomu. Ve zkratce, kdyz uz mam platny certifikat ve windows, chci
poslat na urad nejakou zadost treba o ind. dopravu tak to delam tak,
ze jej vytisknu, vyplnim a podepisi, oscannuju a jako jpg nebo pdf
poslu el. podepsany na urad. Zatim byt se to nekteym starym damam