[Fanda] Addavare

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 24 22:36:54 CET 2010

Zdar, vtip je v tom, že on ti umí najít názvy těch syčáků a ty už si
pak ve Spyware Guide nejdeš řešení, jak to ze systému ručně dostat. Je
to náročnější, než párkrát kliknout, ale dá se to, pro zkušeného
počítačovníka nic složitého. Pak jsem zkoušel i Spyware Hunter, též
umí najít, ale bez zakoupení neodstraní. A zdá se mi být ještě
účinnější, než Spyware Doctor. Protože jsem člověk líný, též bych rád
dostal tip na něco oprvdu dobrého s freeware možnostmi. Kdybych četl
pravidelně Chip, který odebírám, možná, že bych byl chytřejší. Hlavně,
že je tu mám a pravidelně mi chodí. Mirek