[Fanda] Addavare

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Únor 24 22:28:41 CET 2010

Ahoj,
Google Pack je jakási sada aplikací, které Google považuje řekněme za
přínosné pro uživatele a instaluje je do PC, samozřejmě spolu se svým
vyhledávacím enginem, takže pak můžete hledat na Internetu přímo z
úlohové lišty či kde to tam je; sám to tu teď nemám, nepovažuji to za nutné.
Samozřejmě si lze vybrat, které aplikace se budou instalovat, je tam
třeba i Skype, Picasa, RealPlayer či Adobe Reader a pod., Google Chrome
samozřejmě nechybí.
Vtip je v tom, že neklame-li mě paměť, tak česká mutace Google Packu
Spyware Doctora nenabízí, je tam tuším jen Avast!, takže se musí
instalovat ta anglická, kde Spyware Doctor je a kupodivu česky:-).
Nemám to momentálně ověřeno, ale bylo tomu tak ještě před nějakými 2 měsíci.
Martin.