[Fanda] Addavare

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Únor 24 20:29:57 CET 2010

Ahoj,
tak z toho prvního šmejda mě bolí snad i játra ještě teď, když si na to
vzpomenu a to jsem s ním měl tu čest už skoro před 4 roky.
Pak se mi začaly dít takové věci, jako že se sám od sebe vypnul
firewall, nabalovaly se další neřády a pod..
Dlužno podotknout, že jsem tehdy z už nevím jakých důvodů chvíli
surfoval bez antiviru, který by to možná chytil a nebo také ne.
Každopádně, ani SpyBot, ani Windows Defender či Spyware Terminator,
který je mimochodem na ovládání pro nevidomého dosti nepříjemný - si s
tím neporadily, až právě Spyware Doctor.
Martin.