[Fanda] Office 2007 versus odecitace

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Středa Únor 24 16:44:46 CET 2010

Nevím, já jsem asi žádný váš dotaz nedostal, jaksi nevím oč jde!
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678, 608262594
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 24, 2010 1:28 PM
Subject: Re: [Fanda] Office 2007 versus odecitace

Dobré odpoledne Pavle,

podstatné zde již myslím opakovaně zaznělo a teprve poté se diskuse
stočila k otázkám downgrade. Problémem Office 2007 není nestabilita
ani nekompatibilita, aktuální verze screenreaderů si s Office 2007
poradí, ale pro nevidomého uživatele je prostě koncept Ribbon GUI na
obsluhu komplikovanější než klasická menu a proto se mu většinou
brání, pokud mohou...

S pozdravem

Michal Jungmann