[Fanda] Apple VoiceOver 3

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Únor 24 16:06:39 CET 2010

Áno, eliška sa dá zakúpiť aj pre voice ower.
Osobne som si tento čítač obrazovky vyskúšal na počítačovom tábore.
Ovládanie je trochu iné, veľmi aktívne sa používa voiceower kurzor, ale
najviac ma hneval ten voiceover kláves ktorý je kombináciou kláves
ctrl+option a musíte ho použiť vždy, keď chcete presúvať šípky pomocou
voiceover kurzora.

--
Ondrej:
http://ondrosik.webranet.sk,