[Fanda] Apple VoiceOver 3

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Únor 24 14:31:42 CET 2010

Možná je to úplně vedle ... ale mám pocit, že na Acapelle jsem viděl
Elišku tedy český hlas (pro OverVoice ? asi by se tam dal použít). A
co na tom, že screen reader by neměl české rozhraní - vzpomeňme, jak
dlouho neměl české rozhraní JAWS a také jsme s tím žili. Ale možná Vám
jde o něco jiného. No, ale jak zjistit podrobnosti, kdo by nám to
ukázal.
Opět musím vzpomenout zajímavé přednášky, na které jsem byl s Markem
Durilou a kterou předváděl pražský obchod s Apply, dříve u Anděla,
dnes někde na Bělehradské, ale jak se jen jmenují ... asi přes ně by
se dalo něco možná ... a museli by být zájemci.
Miloš