[Fanda] Zalohovanie dokumentov

gp1 gp1 na nextra.sk
Středa Únor 24 13:16:47 CET 2010

To myslím dokáže aj aktovka.

From: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 24, 2010 11:36 AM
Subject: Re: [Fanda] Zalohovanie dokumentov

Ahoj,

Totočo si mi napísal je mi jasné, ale ja hladám software, ktorý dokáže tieto
zálohy aj sinchronizovat. To znamena, ak nieco zmenim na usb kluci a
nasledne ho pripojim k pc, tak nech dokaze na urcitu napriklad klavesovu
skratku toto zosinchronizovat tak, aby som mal rovnaké aj tie pozmenené
dokumenty rovnaké na oboch médiách.
P.