[Fanda] Bratri a sestry, spojme se aneb spratelene weby

Vítek tapin na wo.cz
Středa Únor 24 12:06:30 CET 2010

Zdravím,

přátelé, kdo vlastníte a provozujete web, ve kterém máte sekci spřátelené weby, napadlo mě, zda byste nechtěli spojit naše síly a zatímco vy byste do Vašeho webu vložili odkaz na stránku mou, já bych naopak vložil odkaz na stránku vaší. Protože nemáme finance na zaplacení reklamní či marketingové kampaně, nebo se profilace našeho webu zaměřuje na témata nepříliš korespondující s atraktivitou co do širšího veřejného záběru, toto si myslím, že by nám velice pomohlo k navýšení návštěvnosti webů. Jedná se o spřátelené weby, tudíž i tematicky se mohou odkazované stránky lišit. Jde o umístění reklamního banneru, což přímo se zdrojovým kódem vysvětluji v sekci Jak mi můžete pomoci v kapitolce 2. úrovně reklamní bannery.
Dále viz
http://tapin.uvadi.cz/sprateleneweby.php

Abych nebyl nařknut, danou výzvu rozhodně nebrat jako příslovečné lyščí chválení vlastního ocasu, prostě jde o možnost, jak dát vědět o našich webech všude, kde je to jen trochu možné.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml