[Fanda] Zalohovanie dokumentov

gp1 gp1 na nextra.sk
Středa Únor 24 11:09:04 CET 2010

Ahoj Peťo!
Nepotrebuješ ťžiadny špeciálny software. Stačí, ked si súbory pripravíš -
prekopíruješ do adresárov , teda do každého adresára objem tak na jedno CD,
alebo DVD a napáliš .
Dá sa zálohovať aj na externý disk.
Pokial vyžaduješ maximálnu bezpečnosť na externom disku zvolíš taký typ,
ktorý má dva zrkadlené disky, teda pri poruche jedného dáta zostanú na tom
druhom v poriadku.
Pri zvačšujúcom objeme dát sa externý disk s miroringom javí ako
najlacnejšie zálohovanie vzhladom na cenu zariadenia k objemu dát...
Pripojenie sa dá riešiť cez USB, sieť, alebo E-SATA - to je najrýchlejšie.

From: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 24, 2010 10:41 AM
Subject: [Fanda] Zalohovanie dokumentov

Zdravím fandovia,

Chcel by som sa spýtať aké skúsenosti máte so zálohovaním dokumentov, je
jednoci uz textových, hudobných, skrátka zálohovania vecí, ktoré by ste
nemali stratiť. Viem, že na trhu je neskutočné množstvo programov, ktoré
takéto služby podporujú, ale mňa by zaujímali hlavne Vaše skúsenosti a
hlavne ako tieto programy pracujú s odčítačmi ako sú Jaws a nvda.
Za odpovede vopred ďakujem a verím, že mi dokážete odporúčiť program ktorý
budem môcť s Jaws 9.0 a systémom Win XP využiť k mojej spokojnosti.
Peter

Masazny salon Peter, Zaporozska 6, Bratislava
Tel: +421 2/32199300
MObil: +421 905/602558
E-mail: msp na maseri.sk
 Web: www.maseri.sk