[Fanda] Zalohovanie dokumentov

Peter Gombarik msp na chello.sk
Středa Únor 24 10:41:38 CET 2010

Zdravím fandovia,

Chcel by som sa spýtať aké skúsenosti máte so zálohovaním dokumentov, je
jednoci uz textových, hudobných, skrátka zálohovania vecí, ktoré by ste
nemali stratiť. Viem, že na trhu je neskutočné množstvo programov, ktoré
takéto služby podporujú, ale mňa by zaujímali hlavne Vaše skúsenosti a
hlavne ako tieto programy pracujú s odčítačmi ako sú Jaws a nvda.
Za odpovede vopred ďakujem a verím, že mi dokážete odporúčiť program ktorý
budem môcť s Jaws 9.0 a systémom Win XP využiť k mojej spokojnosti.
Peter

Masazny salon Peter, Zaporozska 6, Bratislava
Tel: +421 2/32199300
MObil: +421 905/602558
E-mail: msp na maseri.sk
 Web: www.maseri.sk