[Fanda] Office 2007 versus odecitace

Středa Únor 24 09:05:11 CET 2010

Dobré odpoledne,

jedna zásadní poznámka k problematice downgrade:

Podmínky se u Microsoftu liší podle produktů, čili jsou jiné pro
Office, jiné pro Windows (a tak dále... :-).

> OEM verzia sa v žiadnom prípade nepovažuje podla Microsoftu za plnú verziu,
> takže nemožno žiadať downgrade na nižšiu verziu!!!

Platí pro Office (viz Mirkem odkazovaný dokument), neplatí pro
Windows, zde lze v případě Vista Business či Ultimate legálně provést
downgrade na XP Professional i v případě OEM verzí. Totéž platí pro
Windows 7 Professional či Ultimate, downgrade na Visty je možný
trvale, downgrade až na XP prý pouze do vydání prvního Service Packu
pro Windows 7. Ve všech případech je downgrade legálně možný pouze na
stejnou edici a jazykovou verzi jako je zakoupená licence; u Home
edicí downgrade možný není.

> Ak máš legálne plnú vyšiu verziu software od Microsoftu , môžeš požiadať o downgrade ...
> V tom prípade Ti microsoft poskytne inštalačku aj licenciu

Máte prosím tuto informaci ověřenou v praxi? V Česku to tedy v praxi
rozhodně funguje jinak, downgrade Windows můžete za výše zmíněných
podmínek provést, nemusíte ani žádat o žádné povolení, ale žádnou
licenci, Product Key ani média vám Microsoft rozhodně neposkytne,
ověřeno na infolince.

Hezký den.

Michal Jungmann