[Fanda] K ipodom Nano + voiceover

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Únor 24 01:15:16 CET 2010

Hojte, Pred časom som písal info, že Ipody Nano neobsahujú aplikáciu voiceover. Avšak v inej predajni mi bolo rečeno, že ju treba doinštalovať. Vie niekto, čo je k tomu treba a môže mi poslať akýsi návod, že keď Nano kúpim, aby som si to vedel i zprevádzkovať? A kde zoženiem ten voiceover s Cz jazykovým balíkom? Aj mi to tam ukazovali, ale zjavne by chceli aby som si to kúpil u nich, potom by mi to asi aj spravili do použiteľnej verzie, no docela by som si to rád urobil i sám podľa návodu.
Vopred dikes za info - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a poradenské služby
neváhajte a zavolajte na 00421905199263
alebo navštívte stránku
www.csepi.szm.sk
u nás sa vám určite uľaví
vieme zaistiť aj ubytovanie, návštevu skvelého termálneho kúpaliska a iné služby

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4891 (20100223) __________

http://www.eset.cz