[Fanda] software na dane?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Úterý Únor 23 14:10:00 CET 2010

Ahoj ja myslel, ze kdyz mu tam zadam, ze sem si vydelal tolik za rok,
zaplatil sem tolik na danich  tolik, mam takove a takove slevy, tak ze
na danich sem zaplstil tolik a bud mam doplatit nebo mi vratej tolik.
Je pravda, ze by to muselo byt on-line, napr. kalkulacka, kdyz sem do
ni na netu zadal hruby prijem a dal slevy na ZTP a invaliditu tak i
kdyz sem zaskrtl ci nezaskrtl studenta, vysledek byl stale stejny,
ale.. 23. února 2010, 14:04:38, you wrote:

"...>>>> Je nejaky software a pripadne jaky, ktery by mi dokazal udelat dan.