[Fanda] Galerie statu - hymny a vlajky

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Únor 23 14:06:05 CET 2010

Zkoušel jsem, zda mně pořad přehraje a zahlásilo, že se nepodařilo načíst
data. Může to souviset s nainstalovaným prohlížečem? Mám verzi IE6,
donedávna vše chodilo korektně.
P.P.
----- Původní zpráva -----
Od: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. února 2010 12:00
Předmět: Re: [Fanda] Galerie statu - hymny a vlajky

Dobrý den, Blažkovi a další
trochu od věci, trochu k věci ...
dobrý pořad se zajímavostmi o světovém počasí běží na ČT24 - no nevím,
jak pravidelně ale asi denně, v 18.30 na ČT24.
Přehrát si můžete včerejší a další na stránce
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210411058360215-pocasi-ve-svete/
.
Jinak Vítkovu aktivitu kvituji a chválím ... ještě jsem se na to nebyl
podívat, ale určitě půjdu.
Informace o různých zemích najdete na http://www.cestovani.cz/zeme/
Podobná encyklopedie je i na http://cestovani.idnes.cz/zeme_info.asp
Miloš