[Fanda] protokol facebooku a aktualizace přidaných osob

Martina Višňanská martina26 na seznam.cz
Úterý Únor 23 12:10:11 CET 2010

Dobré už skoro poledne, Honzo,
mám takový pocit, že kontakty se Vám do pluginu přidají ne hned, ale
postupně, jak se lidi budou připojovat.
     Martina Višňanská----- Původní zpráva -----
Od: <fanda-request na tereza.fjfi.cvut.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. února 2010 12:00
Předmět: Fanda Digest, Vol 38, Issue 158

Příspěvky do konference  Fanda zasílejte na adresu:
fanda na tereza.fjfi.cvut.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
http://tereza.fjfi.cvut.cz/mailman/listinfo/fanda
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
fanda-request na tereza.fjfi.cvut.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
fanda-owner na tereza.fjfi.cvut.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Fanda digest..."

Dnešní menu:

   1. protokol facebooku a aktualizace přidaných osob (Jan Danko)
   2. Re: program na ochranu priečinka s osobnými údajmi (Martin Balaz)
   3. Re: Fwd: Re:  V Česku se každý den najdou tisíce zavirovaných
      webů (Lubos Pintes)
   4. Re: Tlacitka v exceli (Miloš Šmíd)
   5. Office 2007 versus odecitace (Pavel Kerouš)

Message: 1