[Fanda] Fwd: Re: V Česku se každý den najdou tisíce zavirovaných webů

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Únor 23 10:16:37 CET 2010

Fakt úbohý pokus, ani po anglicky správne nevedia :-). Zaujímavé, mne
Firefox 3.5.x vyhodil niečo ako že "stránka bola ohlásená ako
nebezpečná" alebo tak nejak.