[Fanda] program na ochranu priečinka s osobnými údajmi

Martin Balaz likvid1983xy na seznam.cz
Pondělí Únor 22 20:48:35 CET 2010

zdravím,

v souvislosti se sifrovanim
ja osobne mam velmi dobre zkusenosti s open source aplikaci truecrypt. Je to
100 % blind friendly s cimkoliv vcetne nvda. vice vis nasledujici linky:

jak na to:
http://pctuning.tyden.cz/software/ochrana-soukromi/7562-truecrypt-trezor_nejen_pro_porno_a_nelegalni_software?start=7

nevyhody truecryptu:

http://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=915&t=963058&p=4628332

odkaz na stranku s vyberem download linku pro vas os:

http://www.truecrypt.org/downloads

jinak taky myslim ze na urovni FS by to melo snad stacit.

M.B.

http://nvda.venik.org