[Fanda] program na ochranu priečinka s osobnými údajmi

Pondělí Únor 22 15:07:40 CET 2010

Dobré odpoledne,

zkuste možná upřesnit, co a před kým chcete chránit, a jaký používáte
operační systém. Pro většinu běžných věcí by myslím mělo/mohlo stačit
zabezpečení na úrovni souborového systému resp. uživatelských účtů
Windows. I zde totiž platí pravidlo "méně je někdy více" -- čím lépe
data zaheslujete, tím větší malér nastane v případě nějakého
(technického) problému...

Hezký den.

Michal Jungmann