[Fanda] Casova pasma statu, bylo: Galerie statu - hymny a vlajky

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 22 12:06:42 CET 2010

dokonca ak sa nemýlim tak niektoré štáty (napr kanada) majú v rôznych
mestách rôzne časové pásma. Inak dajú sa zistiť v mobilných telefónoch s
operačným systémom symbian (aplikácie /hodiny/ záložka svet)

--
Ondrej:
http://ondrosik.webranet.sk,