[Fanda] Galerie statu - hymny a vlajky

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Únor 22 11:50:17 CET 2010

Zdravím,

výhledově jsem o něčem podobném uvažoval, ovšem nevím, kde danou informaci zjistit. Také jsem uvažoval tak, že bych ke každému státu resp. jeho hlavnímu městu vkládal odkaz na server weather.com, a po kliknutí na něj se otevře stránka s meteostanicí v onom městě, jaké tam mají teď právě počasí, kolik stupňů, předpověď apod. Ono dalo by se bastlit hodně věcí, také jsem uvažoval o ztručném popisu polohy státu, kde leží pro všeobecnou představu, tyto info dokážu v poho zjistit, také hlavnní město, počet obyvatel, rozloha atd. atd. všude narážím ale na časovou náročnost takovýchto úkolů, přičemž bych nezvládal normální placené práce, takže v dohledné době nejspíše nikoli, ledaže by se někdo toho úkolu zhostil, nashromáždil info, a já bych to tam pak jen docopypastnul. Odkaz na jeho web či jmenovité poděkování bych uveřejnil do sekce spřátelenné weby.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Blažkovi" <tonblazek na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 22. února 2010 10:51
Předmět: Re: [Fanda] Galerie statu - hymny a vlajky

Srdečně zdravím. Ten nápad se mi taky velmi líbí. A i když je asi trochu
nedobré chtít přidávat práci, dovolím si malý návrh, nebo malý dotaz. Nedala
by se k jednotlivým státům přidat informace o časovém posunu vzhledem ke
Greenwichskému času? Nevím jak lehké by bylo to vše zjistit, ale ten údaj by
se mohl leckdy hodit. A Blažek.