[Fanda] Galerie statu - hymny a vlajky

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Únor 21 22:07:26 CET 2010

Zdravím,

protože jsem portfolio států Screamer-radia rozšířil na celý svět, tak jsem se v této souvislosti po delším váhání rozhodl rozjet projekt v rámci sekce galerie států. O co jde? Na stránce
http://tapin.uvadi.cz/
v menu na hoře každé stránky je tzv. Galerie států. Zde jsou jednotlivé světadíly členěny standardně Afrika, Amerika, Asie, Austrálie-Oceánie a Evropa, a tyto pak obsahují k nim spadající státy/země/krajiny/království/velkovévodství/republiky apod. U každé je možnost poslechu státní hymny a je-li dostupná i zobrazit vlajku. Chronologie a strukturální koncepce je volená podobně jako u předvolených SR, samozřejmě zde i se státy, u kterých se mě nepodařilo sehnat žádnou stanici v SR. Kontinenty jsou nadpisy 2. úrovně, státy pak úrovně 3. Na začátku je ale automatický obsah k jednotlivým světadílům. Hymen může být víc verzí, které se mě podařilo sehnat. Přehrávač, který je instalovanný, je Nifty player díky trpělivé spolupráci Števu Kissovi, kterému moc děkuji za pomoc s instalací tohoto přehrávače. Mělo by to fachat na obou rozšířených browserech - Microsoft Internet Explorer i Mozilla Firefox, pokud se nerozehraje poprvé, je nutné zkusit vícekrát za sebou, ovšem nezadaří-li se ani po několikáté, potom s tím těžko půjde něco udělat, ale jak říkám, mělo by to fungovat bez větších těžkostí.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml