[Fanda] Mate nekdo zkusenosti z novim antivirem od Microsoftu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Únor 21 11:26:29 CET 2010

Ahoj,
zkušenosti nemám, ale specielně na rádoby pochvalné zmínky o těch
kterých programech v médiích, která nejsou počítačově orientovaná jsem
hodně skeptický.
A bude-li mít mrkvosoftí antivir stejné "schopnosti" jako jejich
antispyware Windows Defender, pak je škoda času na instalaci a zasvinění
registrů systému.
Martin.