[Fanda] nefunkční obrazovka

gp1 gp1 na nextra.sk
Neděle Únor 21 07:35:09 CET 2010

Ahoj!
Pozri si nastavenie obrazovky - rozlíšenie nastav primerane možnostiam
monitora.
napr 1024 X 760
Peter

----- Original Message -----
From: "estrellacz" <estrellacz na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 20, 2010 9:34 PM
Subject: [Fanda] nefunkční obrazovka

Zdravím fandy, stala se mi zvláštní věc, myslela jsem původně, že je to
záležitost hard disku, ale zjevně ne. při startu xp mi nějakej proces či co
vypne monitor a už se nenastartuje, takže obrazovka funguje několik pár
sekund a pak ne, ale ozvučení a vše ostatní jde skvěle. ale v nouzovém
režimu obrazovka jde. vir v pc nemam, rovněž je pročištěn od neřádstev. s
díky: Petra Lásková

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4883 (20100220)

http://www.eset.cz

http://www.eset.sk