[Fanda] nefunkční obrazovka

adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Sobota Únor 20 21:41:03 CET 2010

ja mam obdobny problem mne po starte obrazovka ide ked nejaki cas na tom pc nic nerobim tak jedny hovoria ze mi nejde vobec dalsi ze je akoby stmavnuta a pritom mam setrice povipinane a mam nadstavene aby sa mi obrazovka nigdy nevypinala tak nechapem. adela
----- Original Message -----
From: "estrellacz" <estrellacz na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 20, 2010 9:34 PM
Subject: [Fanda] nefunkční obrazovka

Zdravím fandy, stala se mi zvláštní věc, myslela jsem původně, že je to záležitost hard disku, ale zjevně ne. při startu xp mi nějakej proces či co vypne monitor a už se nenastartuje, takže obrazovka funguje několik pár sekund a pak ne, ale ozvučení a vše ostatní jde skvěle. ale v nouzovém režimu obrazovka jde. vir v pc nemam, rovněž je pročištěn od neřádstev. s díky: Petra Lásková

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4883 (20100220) __________

http://www.eset.cz

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4883 (20100220) __________

http://www.eset.sk