[Fanda] Problemovy dialog po opetovnem spusteni "Winamp 5.35"

Karel Hrubes, Ing. hrubes na braillnet.cz
Sobota Únor 20 11:16:00 CET 2010

 Zdravím.
Tak pro Winamp 5.57 je již potřeba čeština novější, stáhnout jde třeba z
odkazu
http://downstream.bonusweb.cz/ebac750ae592e7014b83d3d221fb3a35/2009-12/cedic/winamp5572810cz.zip
Odkaz se možná zalomí, tak si s tím pohrajte. Jinak info o češtinách do
Winampu včetně návodu, který je i součástí staženého packu, najdete na
stránce
http://cestiny.idnes.cz/software/winamp-5-x-cbu-/clanek.A040128_51934_bw-cestiny-software_bw.idn
Tato čeština je funkční od verze Winampu 5.53 a jde používat na všechny
následující verze.
Hezký den přeje Karel H.

----- Original Message -----
From: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
Sent: Saturday, February 20, 2010 10:07 AM

Nazdar Honzo a ostatní,

Možná vyzkouším, stáhnu s internetu, jen se chci zeptat, zda vyjdu s
češtinou pro Winamp 5.33, takovou, myslím, mám. Nebo je pro verzi 5.57
čeština novější a je též ke stažení. Od kolegy jsem dostal také informaci,
že by to možná chtělo reinstal operačního systému, do toho se samozřejmě sám
nepustím, nemám nato zkušenosti.

Kdyby třeba ještě někoho dalšího, Fandové z vás, něco napadlo, prosím ještě
k danému problémovému dialogu po zavření Winampu napište. Přeji hezké
víkendové dny,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414