[Fanda] Problémový dialog po opětovném spuštění "Winamp 5.35"

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pátek Únor 19 22:23:04 CET 2010

Dal bych novou verzi Winampu a to 5.57.

S přátelským pozdravem

Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Ivo Novák
Odesláno: 19. února 2010 11:04
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda]Problémový dialog po opětovném spuštění "Winamp 5.35"

Zdravím na konferenci,

Zkouším to ještě jednou, je to pro mě velmi důležité, prosím moc o pomoc
někoho, kdo je znalejší problému. Posílám níže text e-mailuk, který jsem
zasílal do konference "Fanda" již minulý týden. V textu je obsaženo vše
podstatné, jen snad ještě doplním, že jsem aplikaci "Winamp 5.35"
odinstaloval, znovu nainstaloval, a problém nezmizel. Nevím, onen problémový
jestli také nebude souviset s přeinstalací "Ie 7 na Ie 8", no snad ne.

Děkuji moc za veškeré poskytnuté rady, já opravdu nevím, co s tím. Pěkný
pátek a víkend přeji!