[Fanda] dspéch

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Únor 19 18:52:13 CET 2010

Zdravím,

potíž je v tom, že se do toho programu ani nedostanu, takže není jak SAPI5 zaškrtnout, neboť hned po kliknutí na exe mě odtamtud vykopne. Na NVDA SAPI5 nastavené mám, ale to s tím zřejmě nesouvisí, a pokud ano, nepomáhá to.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Josef Drabek" <drabek.jos na braillnet.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 19. února 2010 17:32
Předmět: Re: [Fanda] dspéch

Zdravím,
máš zaškrtnuté SAPI5?
Mě chodí Eliška naprosto v pohodě. Není to o zklamání, ale o správném
nastavení.
Jako obslužný program pro PC používám Wintalker Voice - SAPI4.
Aniž bych ho měnil, převádím MP3 hlasem Eliška.

J. D.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4881 (20100219) __________

http://www.eset.cz