[Fanda] Problémový dialog po opětovném spuštění "Winamp 5.35"

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Pátek Únor 19 11:04:03 CET 2010

Zdravím na konferenci,

Zkouším to ještě jednou, je to pro mě velmi důležité, prosím moc o pomoc
někoho, kdo je znalejší problému. Posílám níže text e-mailuk, který jsem
zasílal do konference "Fanda" již minulý týden. V textu je obsaženo vše
podstatné, jen snad ještě doplním, že jsem aplikaci "Winamp 5.35"
odinstaloval, znovu nainstaloval, a problém nezmizel. Nevím, onen problémový
jestli také nebude souviset s přeinstalací "Ie 7 na Ie 8", no snad ne.

Děkuji moc za veškeré poskytnuté rady, já opravdu nevím, co s tím. Pěkný
pátek a víkend přeji!