[Fanda] Dspeech + čeština

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Únor 19 00:44:27 CET 2010

Ahoj Mirko, nemáš zač. Kdo se s tímto prográmkem setkává poprvé,
určitě uvítá možnost počeštění. Na stránce
http://www.dimio.altervista.org/eng/
je balíček, stačí rozbalit do složky s Dspeech. Přímý odkaz:
http://dimio.altervista.org/stats/download.php?id=20

Pak už jen spustit program, jít do Options/Language Selection, to
šipkou vpravo rozbalit a zvolit Czech. Změnu potvrdíme, program se
zavře, znovu spustí a už máme krásné české prostředí. Místo Options se
už objeví Možnosti a tam si můžeme hrát třeba i s nastaveném MP3
komprese. Tento program vypadá fakt dost dobře. Tady se opravdu
nemusím bát napsat, zkoušejte, úsměv.

Mirek