[Fanda] Creative zen 1 gb sa mi pokazil, ak? mp3 prehr?va? teraz?

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Čtvrtek Únor 18 21:25:29 CET 2010

Zdravím,
tak tohle by mi zajímalo, mám tady ipoda classic 6th generation. O
tomhle modelu se asi nic nikde nepíše, že? Jinak jsem se po letech
čekání potěšil tím, že loni na podzim rozjelo do řekl bych do dost
použitelné úrovně ozvučení Rockboxem, na modelu Sansa E280 v2. V
současné době je to opravdu dost použitelné, i když tam určité mušky
jsou pořád.
S pozdravem a díky Honza