[Fanda] text 2 mp3 už nejde vôbec

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Čtvrtek Únor 18 19:55:33 CET 2010

DSpeech se neinstaluje, kromě toho, že když se v programu zaškrtne
políčko přidat položku konvertovat do mp3 do kontextového menu. S
programem nemám žádné problémy a používám ho už rok. Najedu si na
textový soubor a hned v kontextovém menu najdu dspeech convert to mp3.
Po konverzi program zapípá, že už je hotovo a ukončí se. Narazil jsem
na jeden menší problém a to, že konverze více souborů není možná.
(18/02/2010 19:50)