[Fanda] text 2 mp3 už nejde vôbec

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Čtvrtek Únor 18 17:52:18 CET 2010

Lidi,mně to ale normoš jede i to dělí správně,já to nechápu.zkoušel jsem
všechny vaše popisované problémy.Je teda fakt,že nemám Visty,ale jinak to
normálně krásně funguje.
----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 18, 2010 5:50 PM
Subject: [Fanda] text 2 mp3 už nejde vôbec

  Dobrý podvečer,

  pred pár dňami sme tu riešili problém s programom text2mp3 a prišli k
záveru, že program funguje, ak sa konvertovaný súbor umiestni priamo do
adresára text2mp3. Vtedy sa mi takýmto spôsobom podarilo previesť knihu do
mp3. dnes však už nie. Program lame.exe padá a vytvorí iba súbor s veľkosťou
12 MB a potom spadne a objaví sa ono okno odeslat správu o chybe. Predtým
samozrejme ešte Text2mp3 oznámi, že operace byla úspešne ukončena.
  Chcem sa teda spýtať, či daný lame.exe je štandardným programom a dá sa
nahradiť nejakým iným konvertorom?  Prípadne ako prinútiť Text2mp3 aby
vytvoril iba wav aby som si mp3 potom urobil z toho sám? Nemôžem sa nijako
dostať k tomu aby som si previedol knihu do počúvateľnej podoby.

    š Kiss

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4872
(20100216) __________

http://www.eset.sk