[Fanda] text 2 mp3 už nejde vôbec

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Únor 18 17:50:27 CET 2010

  Dobrý podvečer,

  pred pár dňami sme tu riešili problém s programom text2mp3 a prišli k záveru, že program funguje, ak sa konvertovaný súbor umiestni priamo do adresára text2mp3. Vtedy sa mi takýmto spôsobom podarilo previesť knihu do mp3. dnes však už nie. Program lame.exe padá a vytvorí iba súbor s veľkosťou 12 MB a potom spadne a objaví sa ono okno odeslat správu o chybe. Predtým samozrejme ešte Text2mp3 oznámi, že operace byla úspešne ukončena.
  Chcem sa teda spýtať, či daný lame.exe je štandardným programom a dá sa nahradiť nejakým iným konvertorom?  Prípadne ako prinútiť Text2mp3 aby vytvoril iba wav aby som si mp3 potom urobil z toho sám? Nemôžem sa nijako dostať k tomu aby som si previedol knihu do počúvateľnej podoby.

    š Kiss

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4872 (20100216) __________

http://www.eset.sk