[Fanda] OpenOffice (Re: Deset užitečných open source programů)

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Únor 18 15:28:31 CET 2010

Ahoj, Pepo,
Open Office by měli podporovat práci s WindowsEyes a ZoomTextem (něco
o tom mám pocit je na stránkách Spektry), ale vzpomínám, že je myslím
sledován kurzor i Dolphin aplikacemi - tedy Supernovou - Lunarem -
Halem.
Ale zda všechno a všudy mluví ...
Nicméně když vezemem v potaz to, že Microsoft Office co se týče
uživatelského rozhraní je pro těžce zrakově postižené - tím myslím
horší zbytkaře až nevidomé - dost obtížné - Open Office je klasika
menu.
Miloš