[Fanda] Creative zen 1 gb sa mi pokazil, aký mp3 prehrávač teraz?

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Čtvrtek Únor 18 12:41:52 CET 2010

Myslím si, že by stačilo v přehrávači přehrát firmware a přehrávač by
zas šel tak jak má. Zkus se podívat, jestli máš k přehrávači CD, na
něm by měl být firmware a anglický návod k přeflashnutí. Firmware může
být i na internetu, ale to by ti musel někdo přečíst číslo modelu z
přehrávače a pak podle čísla hledat.. Jirka
(18/02/2010 12:11)