[Fanda] Ubirani rychlosti internetu jednotlivymi programi pristupujicimi do site

Čtvrtek Únor 18 11:16:03 CET 2010

> Můžu si nějak zjistit ... internetu, kolik mi nějaké programy uberou z rychlosti

Toto téma se zde nedávno probíralo, jednou z možností je free aplikace
NetLimiter 2 Monitor, která však bohužel není s odečítačem úplně
přehledná. Zvládnou to asi nějak lze, někteří nevidomí ji používají,
ale za pomoci někoho koukacího bude myslím seznámení s touto aplikací
podstatně jednodušší...

Hezký den.

Michal Jungmann