[Fanda] OpenOffice (Re: Deset užitečných open source programů)

Martin Balaz likvid1983xy na seznam.cz
Čtvrtek Únor 18 10:09:55 CET 2010

zdravím,

bohužel open office a spolupráce s jaws přes java access bridge je více méně
jen opravdu základní... jaws čte aplikační menu dialogová okna a editační
pole pro vkládání textů.
Vyčítání formátování písma/odstavce nefunguje vůbec a stabilita je taky
docela špatná.

M.B.

http://nvda.venik.org

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 18, 2010 1:22 AM
Subject: [Fanda] OpenOffice (Re: Deset užitečných open source programů)

> Ale hrozně rád bych věděl, jestli mají OpenOffice editor s jednodušším
> ovládáním, než je MS Word 2007.

OpenOffice Writer má ovládání klasické, přes menu, ve stylu Wordu 2003
a starších, ale co se (ne)přehlednosti a (ne)spolehlivosti týče, je na
tom myslím OpenOffice i Microsoft Office dost podobně. Osobně jsem
OpenOffice používal na domácím počítači více než rok jako primární
kancelářskou sadu a ve Writeru vytvořil docela dost dokumentů, přesto
jsem nakonec přešel na Microsoft Office 2007, které mi subjektivně
přijdou spolehlivější i rychlejší. Co se ozvučení OpenOffice JAWSem
týče, ze strany výrobce JAWSu zde žádná specifická podpora není, o
určitou přístupnost se snaží sami autoři OpenOffice prostřednictví
Java Access Bridge, ale jak v praxi reálně spolupracují nejnovější
verze zatím netuším.

Dobrou noc.

Michal Jungmann