[Fanda] Trafo od Asusu - poptávka

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Únor 18 04:22:00 CET 2010

Ahoj to je mozne ale jak si psal v predchozim prizpevku sou i situace,
kdy sehnat konektor je prakticky nemozne bud mit identicke trafo,
zanmeho v servisu, ktery by ho mohl sehnat, jinak. Tady slo i o
princip, kdy Mirek si to predstavoval staci jen naletovat a jede se
dale, to opravdu nestaci a i kdyby se mu treba povedlo sehnat konektor
bude treba jen o 200 nebo 30 levnejsi nez nove trafo, coz se uz
nevyplati. 700 za nove fungl trafo neni hrozna cena, mne by stalo prez
1300 a k puvodnimu Asusu, kde sem univerzalni sehnal za 800 a taky
teda trvalo, nez se nasel spravny konektor, ale servisaci sou
pripraveni na ledacos by me stal 2500. 17. února 2010, 22:31:48, you wrote:

> Ahoj Marek!
> Pre informáciu:
> Existujú aj redukcie pre rôzne notebooky z jedného zdroja, len treba
> prekuta» internet.
> To ovąem platí len v prípade, ľe parametre zdroja zodpovedajú poľiadavkám,
> okrem priemeru konektora.
> Kamarát takto napája z jedného zdroja viac druhov notebookov od jedného
> výrobcu, ktoré ssa líąia len priemerom konektora a samozrejme aj priemerom
> stredovej dutinky...
> Peter

>>> 2. GM Electronic
>>> 3. PS Electronic