[Fanda] OpenOffice (Re: Deset užitečných open source programů)

Čtvrtek Únor 18 01:22:00 CET 2010

> Ale hrozně rád bych věděl, jestli mají OpenOffice editor s jednodušším
> ovládáním, než je MS Word 2007.

OpenOffice Writer má ovládání klasické, přes menu, ve stylu Wordu 2003
a starších, ale co se (ne)přehlednosti a (ne)spolehlivosti týče, je na
tom myslím OpenOffice i Microsoft Office dost podobně. Osobně jsem
OpenOffice používal na domácím počítači více než rok jako primární
kancelářskou sadu a ve Writeru vytvořil docela dost dokumentů, přesto
jsem nakonec přešel na Microsoft Office 2007, které mi subjektivně
přijdou spolehlivější i rychlejší. Co se ozvučení OpenOffice JAWSem
týče, ze strany výrobce JAWSu zde žádná specifická podpora není, o
určitou přístupnost se snaží sami autoři OpenOffice prostřednictví
Java Access Bridge, ale jak v praxi reálně spolupracují nejnovější
verze zatím netuším.

Dobrou noc.

Michal Jungmann