[Fanda] Deset užitečných open source programů

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 00:22:28 CET 2010

Ahoj, Open Office se dá nastavit tak, aby mluvil s NVDA. Stačí
nastavit jisté věci v Javě a funguje to. Z hlavy teď nenapíši, ale
Standa Plachý si s tím hrál a vyšlo to docela obstojně. Totéž se dá
zajistit u všech aplikací, psaných v Javě, které umožní zpřístupnění,
a to je ta bomba Open Source programů. Bádejme dál a nenechme se
znechutit. Mirek